Parę pomysłów DIY

Mało się tu ostatnio działo, ale jutro coś się jutro pojawi i może pojawi się tego nawet więcej:P. Moja obsuwa jest spowodowana głównie tym, że moje słoikowo-doniczkowe DIY nie wyszło tak jak chciałam. Użyłam nieodpowiedniej farby, ale to wszystko opiszę jutro, może to komuś pomoże kiedyś uniknąć takich niemiłych niespodzianek. Poza tym zdjęcia – niech mnie ktoś nauczy jak zrobić dobre zdjęcie, bo jak na razie to dla mnie wiedza tajemna, dlatego też spędzam godziny na obrabianiu tego tak, żeby jakoś wyglądało, ale i tak ostatecznie nie jestem zadowolona. To właściwie mogłaby być notka przemyśleniowa o moim estetycznym nazizmie. Tak to nazywam bo tak to mniej więcej wygląda. Trzeba z tym żyć 🙂 Za to plus tego wszystkiego jest taki, że moja słoikowa porażka zmobilizowała mnie do zrealizowania kilku innych pomysłów, które to właśnie jutro postaram się tu wrzucić. To tyle miałam do przekazania, ale żeby wpis nie był taki pusty wstawiam kilka fajnych, znalezionych w internecie pomysłów DIY: [do zrealizowania w przyszłości]

Image

Leave a Reply

