DIY – chorągiewki

Zastanawiałam się ostatnio co zrobić z wycinkami materiałów, które zostają po przycięciu różnych wielkości kawałków. Wpadłam na to, że mogę sobie zrobić szybkie DIY w postaci dekoracyjnych chorągiewek. Mogą być dobrą opcją na garden party:

4

5

Albo fajną dekoracją pokoju dziecięcego (szkoda, że moje bratanice miały już urodziny):

DIY - HORĄGIEWKI

Przygotowanie jest banalnie proste.Chorągiewki nie muszą być wycięte z materiału, połowę moich wycięłam z papieru do pakowania we wzory, potem wystarczy dwie warstwy materiału/papieru skleić albo zszyć i gotowe. I mój szybki post DIY też gotowy.

3(1)

2(1)

1(1)

fot.1, 2, 3 – pinterest.com

One thought on “DIY – chorągiewki

Leave a Reply

